21:23

1. VAD HETER DU? Alexandra Josefine Larsson
-

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? hudfärgade är mina ben och jag har inga byxor på mig nu
-

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Mamma och pappas prat men kanske borde lyssna på mysic
-

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Jag såg på en film med Daniel
-

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? A-fil med djuptfryst mango i, supergott!
-

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Kallt och mycket snö är de
-

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Min Daniel
-

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Jag brukar inte fokusera så mycket på det manliga könet nu förutom Daniel men de är väl kanske om dom pratar mycket..
-

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? de va ingen som skickade de till mig
-

10. HUR MÅR DU IDAG? inte så vidare bra
-

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Hallonsoda och Orangina
-

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? jordgubbsvin eller bacardi breezer
-

13. FAVORITSPORT? eh.. dans är kul att dansa, alpint är roligt att titta på och fotboll skulle jag vilja vara proffs på.
-

14. HÅRFÄRG? jag är brunett för tillfället
-

15. ÖGONFÄRG? blåååa
-

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? jag vet inte
-

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER? piipii är 16 år
-

18. FAVORITMÅNAD? juli är de väl
-

19. SENASTE FILMEN DU SÅG? Sammansvärjningen med Julia Roberts och Mel Gibson. Den va bra så se den.
-

20.TUR NUMMER? 1, 8 och allt som de är 1 och 8 i..
-

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN? fredag eller lördag
-

22.FAVORITHOBBY: vara med daniel
-

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? neeeeee de är jag inte
-

24. FAVORITLÅT(ar)? Friend like you - Per Ohlsson
-

25. SOMMAR ELLER VINTER? sommar helt klart
-

26. KRAMAR ELLER KYSSAR? båda tillsammans. Jag älskar att kramas och jag älskar att kyssas.
-

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA? Ja. Jag vill att Mina vänner gör den här och lägger ut på deras bloggar.
-

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Kerstin eller Amanda fast Amanda har nog inte tid så Kerstin!:D
-

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? dom som inte har någon blogg
-

32. HUR BOR DU? I ett hus på Södermalm och hos Daniel på repslagarevägen
-

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? inga böcker men jag har en som ligger och väntar
-

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT? jag har ingen musmatta men min mus e söt
-

35. FAVORITSPEL? Våghals, och Finans med Michis och chicago med Daniel
-

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Neeee de kan jag inte men den är faktiskt lång men inte när man tar den uppåt
-

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? jag kan inte testa nu. De är för ansträngande.
-

38. ÄR DU ROMANTISK? Jaaaa, faktiskt så är jag det ibland eller jag vill vara det ialllafall.
-

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Jag är jättelycklig!
-


40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Antingen gå till skolan om kroppen tillåter eller vila och vila
-

41. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? 21:22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0