fredag

HEJ PÅ ER!
Den här veckan har gått väldigt fort och smärtfritt fram. Jag har mest glidit omkring. Hahah.. och shoppat lite och ätit goda luncher och sett på One Tree Hill och självklart varit med Danielbus.
Idag fyller världens bästa mamma år och då menar jag världens bästa mamma. Hon och jag åt lunch på BIM och den här gången blev de soppa och den va så otroligt god. Jag älskar att äta där. Ikväll har vi ätit god mat och efterrätt. Grattis mamma.♥ Nella gick nyss. Hon har varit på besök så hon och jag har sett på film och pratat. Mysigt! hon åker till Thailand på söndag. Jag är väldigt avundsjuk, men jag hoppas att du får de jättebra:) Amanda kommer hem på söndag och de blir roligt:D

Igår va de 2 veckor kvar tills jag fyller 18. Det känns härligt och väldigt efterlängtat. De är svårt att hänga på dom stora barnen nu = Daniel, Therese & Johan.

Daniel är och jobbar och kommer inte hem förran vid 4 inatt. Så nu har jag 2 alternativ.
1. Jag gör som mina föräldrar och somnar i soffan eller i sängen utan eller med smink.
2. Jag gör mig klar för natten. Bäddar ner mig i sängen så jag sitter otroligt bekvämt och har allt jag behöver nära mig och sätter mig vid datorn. Spelar spindelharpan, ser på Glamourama, sätter ihop en film av videos eller spelar PacMan.

Alternativ 2 känns just so me.. haha
Vi hörs om en stund efter min tandborsting MM.


Kommentarer
Postat av: Anna

så söt du var :D

2010-03-27 @ 00:30:55
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0