tisdag

Skolan är jobbig! skolan är jobbig! skolan är jobbig! så känns de nu och det är inte pågrund av själva skoltiden för vi har APU nu. Utan det är för uppgifterna vi har. Historia är värst och jag hatar det ämnet. Men ett G ska jag ju ha så det är lika bra att kämpa på!
Amanda är hemma från Afrika nu och bytte av Nella som åkte till Thailand. Det ska bli jätteroligt att träffa henne och höra allt från resan:)
Idag har jag fikat med Sara, Michis och två andra i deras klass. Vi satt på wayne's länge. Jag åt en god kyckling och fetaost sallad sen gick jag och Sara på stan en sväng.
Jag är superhungrig och åt litegrann med mamma men det gjorde så att jag blev ännu hungrigare men jag ska försöka att hålla mig för Daniel och Pia kommer och hämtar mig snart så ska vi äta en god wook.
Sen ikväll är det mitt favoritprogram - Dating In The Dark. Åh., så kul. Klockan 8. Missa det inte! Lite One Tree Hill måste vi ju hinna med också.

Jag måste gå tillbaks till revolutionerna nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0