tisdag

Något jag stör mig så otroligt mycket på och blir irreterad över är när folk skämtar om att man mår dåligt.
Och nej, de va ingen ironi i de där och de fattar nog dom flesta.

Just nu ligger jag i Daniels soffa. Vi är båda sjuk så vi ska snart åka och hyra film. Igår låg vi inne och såg på Eva&Adam hela dagen. Natha, du ska få tillbaks Eva&Adam =D

Det händer inte så mycket mer.. Jag skulle göra en god wook igår men den smakade bajs, fast Daniel gillade den.. att den aldrig ska bli som den är tänkt att bli!

Kommentarer
Postat av: Clara

svar; tack josefine!! :) ´men du ska inte säga något :O

2010-03-02 @ 15:52:48
URL: http://clarafeliciab.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, det är cool lugnt! Jag saknar den inte, hade glömt den ;)

2010-03-02 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0