åh nej

tiden är inne.. det är nu jag ska ta tag i mitt rum.
Det är en konstig sak och den saken är att det aldrig blir klart här hemma. Hela tiden kommer vi på något nytt, flyttar om, gör om och flyttar tillbaka:S wwaad är problemet med oss? men de vi ska göra härnäst är bara bra för vi klarar oss inte utan de.

Mamma och jag har skjutsat iväg Philip till Julls=hans flickvän.

Jag önskar.. jag önskar.. jag önskar.. jag önskar sol nästa lördag! please


Kolla in www.kerstinsondell.blogg.se om ni vill veta mer om olika fotovinklar och hur man som bäst gömmer sig bakom saker. Som på bilden här ovan.

Kommentarer
Postat av: kerran

se där vilket fint resultat de blir av mina tips:)

2010-05-08 @ 23:16:36
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0