det är mörkt ute nu

Alltså jag får något fel. Min mage står rätt ut och typ hänger över byxorna och gör ont. Kan den inte bara ge sig någongång? måste den bråka hela tiden? kan den inte liksom dra in sig litegrann? jag har inte ätit sen middagen och ändå är det så. Jag orkar inte ha ont i magen längre nu.. plus att det bränns på mina kinder och pannan dunkar.

Mamma har tagit något lugnandepiller nu för hon ska till tandläkaren imorgon. Det är hennes värsta skräck. Jag ska gå och säga godnatt och se till att hon hamnar i sängen.. haha.


Daniel är hos Luke. Jag hoppas dom gör fina planer till onsdagskvällen. Roliga planer vill jag ha. Jag vill ha en roligkväll. Det är "back to the 80s" på Allstar och jag kände att de skulle passa perfekt och bli skitkul. Fast jag tror inte att alla andra är med mig.. hehe syyynd.


Kommentarer
Postat av: m a t i l d a

härlig header :)

2010-05-11 @ 05:37:28
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0