fredag

När man får lediga dagar såhär så liksom hänger inte hjärnan med. Det här känns ju som en typisk söndagkväll tycker jag. Men sen är de ju bara fredag och det är ju kanske hur skönt som helst?

I Onsdags hade jag en trevlig och rolig kväll med braaiga personer. haha.Jjag kom tyvärr inte in på Allstar för de va 20 och vi orkade inte med kön in till Oscars så vi gick hem och sov, men det är ju skönt det med. :)

Igår mådde jag skit. Det liksom gjorde ont i mig bara jag stod upp. Vi åkte ut på Bänkås och sov där. Väldigt skönt :)
Idag har vi inte gjort något speciellt. Busat med hundarna, tittat på båt med familjen och sen åkte mamma och jag och handlade och nu håller hon på att laga fisksoppan. Åhhh! jag ska hjälpa henne med den nu.
Daniel börjar jobba kl 8 och mamma och jag ska vara ute och köra hela kvällen.

Jag tog faktiskt ganska mycket bilder i Onsdags så dom kommer upp här sen!!



Min, bara min Baby.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0