lördag

Vilken härlig och perfekt helg det här är och kommer att bli! den är liksom festlig, lugn, trevlig, mysig och fartfylld.

Igår var nog den hittilis stressigaste dagen i hela mitt liv men jag gillade att ha det så. Man blir så pigg och alert.
Jag hade min 18årsfest igårkväll och jag tycker att de va jättekul:) tack så mycket allihop.♥ och speciellt tack till Andrea, Johanna och Maria som har suttit och åkt upp hit bara för de:)♥ också har jag världens bästa mamma som alltid hjälper mig.♥

Nu är jag och Daniel ute hos Pia och Micke på Alnö. Det är så mysigt här. Tyson och Donna är också här och nu håller dom andra på att göra mat. Det blir grillat och jag är så hungrig idag.
Ett minus md helgen är väl att jag inte hinner träffa mamma pappa och philip så mycket, men det är en dag kvar!

Efter maten så ska vi hämta upp Kerstin och Calle och se på film. Vi har hyrt en skräckfilm och en svensk.

Nu ska jag kamma håret.. som förövrigt inte är så fint idag.

Jag kan inte lägga upp bilder sen igår nu för att jag tog inte med mig kameran hit för jag trodde inte att de fanns internet. Men de fanns de!!




Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

Det har skett förändringar på min blogg, men nu ska även annat ändras... vad?

Gissa rätt och vinn en länkning på min blogg. :)

2010-05-02 @ 16:54:50
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0