min helg

Nu är helgen över igen men den har varit ganska mysig!
Igår på dagen var mamma och jag på stan och köpte present till pappa, åt glass och kollade runt lite mer. Mycket mysigt. Sen på kvällen gick jag upp till parken ovanför mig för lite picknick. Det blev ganska kallt på slutet så jag och Cicci gick ner till Daniels kompis där dom var som skulle ut sen. Sen gick vi ut och dansade och jag kan inte säga annat än att jag har så himla kul med Daniel. Vi har så roligt tillsammans och jag älskar dig så mycket älskling. Vi avslutade kvällen på kebabcity sen tog vi en promenad hemma.
Natten va inte så kul. Kom hem vid 4. Daniel somnade på en gång men jag fick så ont i magen och bak nere på ryggen och började frysa så jag satt och skakade. Jättehemskt. Trodde jag skulle få åka upp till sjukhuset för det gjorde så ont men tillslut fick jag kräkas jättemycket och sen gick det över.. det händer knasiga grejjer. Jag ångrar att jag satt ute igår för min förkylning är sämre idag och jag känner mig ganska så varm.

Idag har jag och Daniel varit ute på birsta en sväng. Han köpte byxor och skor och jag köpte en klänning som jag testade igår.
Nu ser han på hockey och jag pluggar. Jag tror att vi ska se ett avsnitt av skärgårdsdoktorn innan vi sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0