söndag

Åhhh nej, det är söndag. Värsta dagen på veckan liksom. Eller, nej värsta är ändå måndag. Det är det.

Min eftermiddag har jag tillbringat på toaletten.. skulle fika med Johanna och Maria men sen satte jag mig på toa och kom inte därifrån. För en stund sen åt vi mat. Jag blev jätteillamående, måste på toa, sprang på toa och fick sitta ett tag.. Vilka ryck! ont i halsen har jag fått också. Tror de va för jag skrek så mycket i lördags när jag dansade. Jag älskar kombinationen när man dansar och skriker allt vad man kan samtidigt.

Igår åt vi jättegod grillad mat hos Daniel sen kom Kerstin och Calle till oss och vi såg först på en dålig film som vi inte såg så mycket på sen bytte vi till en skräckfilm och den va hemks.t Handlade om barn. Usch. Sen åkte vi och hämtade Therese i stan och sen tillbaks och sov. 
 
Nu ska jag lägga upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0