21:09

Jag har haft en mysig kväll med mamma och Philip. Jag gjorde en kyckling och grönsakswook som jag inte testat på innan och den blev jättegod och stark. Mums! och bra för magen.
Jag följde med dom hem en stund, tänkte försöka få testa Philips nya gåband, sen när jag kommer hem ska jag stretcha och sparkas haha. Ett av mina mål till sommaren är att jag ska kunna gå ner i splitt då och sparkarna hjälper till med det andra målet.

Idag fyller en fin tjej som betyder väldigt mycket för mig år. Grattis till dig.♥

Kommentarer
Postat av: BloppFashion UF

Vi är ett UF-företag (ungdomsföretag) som söker ditt intresse!



Vi driver hemsidan BloppFashion.se, till förmån för modemedvetna bloggerskor. På sidan kan du sälja och byta plagg och accessoarer som du inte använder, men också köpa billiga vintageplagg som är till salu. Som medlem får man även ta del av modeinspiration och andra intressanta bloggar. Om du registrerar din blogg ökar du dessutom din trafik, och du har chansen att bli veckans blogg! Varför inte starta din bloppis redan idag? Du får tio krediter att sälja för!



Vi har jobbat länge med denna hemsida, och hoppas nu att så många som möjligt får chansen att ta del av den. Har du några synpunkter? Tveka inte på att höra av dig. All information finns på hemsidan!



Mvh BloppFashion UF.

2011-02-23 @ 22:18:11
URL: http://bloppfashion.se
Postat av: MATILDA

Tack så mycket ! :D

2011-02-24 @ 11:18:22
URL: http://lifebymatilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0