nattitime

Klockan är snart halv 12 och jag känner mig supertrött men är ändå på mys-mood så vi känner för en dusch och sen mysa ner till Pretty Woman. Tänk vad mysigt om vi hade haft våran lägenhet nu. Bara Daniel och jag. Kan inte bli bättre.
Har varit på birsta ikväll igen som jag har varit på kanske 10 ggr den här veckan. Jag har nog faktiskt varit där så mycket. Verkar som att jag älskar birsta.
Imorgon har jag skola i en timme och 20 minuter och sen ska jag och Daniel ut till.... birsta!
Bild på mig och mamma från julafton. Har mycket fina bilder sen dess som jag måste visa.
Älskar dig mamma♥

Kommentarer
Postat av: MEREI

- nattinatti!

2011-01-13 @ 00:22:00
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0