knocking on heavens door.

looking for an angel

Har haft prao hela veackan. praoade på scandic hotell. jag fick städaa, vara i frukosten och sätta upp affischer på hotellrummen.
sedan i fredags så hämtade jag min moppe efter praon=) så då på kvällen var jag ute och körde lite med olle och skjutsade min lillebror, ;) sen kom Eric till Olle så då kom dom till mig och hyrde film så då skulle vi se den. Linnéa kom också. Sen när vi hade börjat sett så kom Nathalie, Angelica och Jenny :)
fast vi såg inte så mkt på filmen, pratade mest!
det skulle vara en skräckfilm. men det var japaner som åt små foster. som inte hade blivit barn än. så dom skulle se yngre ut ;S .. den va inte bra alls!
sen så gick alla hem och jag gick och la mig. sov till halv 12 i lördags, sen duschade jag och åkte ner på stan med mamma.  så vi gick runt och kollade lite. sen åt vi tacos på charm :) eller iaf jag , mamma åt nån macka! sedan så träffade jag nathalie angelica gabbie och jossi . så jossi gick med mig och mamma en stund. sen åkte vi hem.
jag köpte en jätte fin stickad mössa på unique, ett vitt linne där, en rosa siden klänning på gina tricot och 2 hårklipor:P hehe. sen så åkte jossi och jag moppe lite. å åt , å sen så gick vi ut. var ute hela kvällen. yrade lite. träffade kerstin coh linnéa så var med dom lite också sen kom olle coh eric förbi en sväng på moppen. sedan så tärffade jag och jossi lorge och hans lillebror på hydro så då följde dom med hem till mig och såg på film. vi såg på sleepover och åt chips med dipp =)
sen gick dom hem vid 1 nångång, så då gick jossi coh jag och la oss, var jätte trötta.
i morse var det omöjligt att sova. för antingen så var det jossi som låg och knapprade på mobilen eller så min familj som skrek. men låg i sängen till 11 typ .. iaf .. har sutte vid datorn nästan hela dan. eller kerstin kom en stund.. så då pratade vi och sen åkte vi moppe lite. sen sjutsade mamma och jag ner henne till bussen. så nu sitter jag här igen.. hjälpte nyss min lillebror med matten. ska nog ut och åka moppe snart!! fast det kanske blir lite kallt!

till helgen ska kerstin och jag till åre:D ska bli sååå kul.. vi ska köra skjutskutet.. haha i gruppen motionerar eller va den hette. 92-99 .. vi kanske till och med kan vinna nån av oss:D
min familj ska också med upp dit såklart .. och fredde å hans familj också.
så då ska vi fira sista april där, lär nog bliii kuuult:D
imorrn är det skola,
de känns tungt ..
skriver mer sen eller imorrn =) , ciao!! (K)


Kommentarer
Postat av: kerstin

maaju=) ja älskar dig!

2007-04-23 @ 18:18:54
URL: http://wwwkerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0