liiiista

Hur bor du: i hus
Brukar du komma i tid: jaa
Vad hade du i din mun senast: en hårsnodd
Har du bra kondition: hehehe
Hur lång är du: 1.65 nånting kanske
Hur känner du dig just nu: pigg och halvdeppig
Hur upplever du dig själv som person: jag är väl lite blandad
Vanligaste färg på dina kläder: rosa
Kan du laga mat: brukar inte det, men när jag vill så kan jag
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan?
Vad har du på dig just nu: shorts och tröja
Har du någon fobi: jaa,
Hade du en bra kväll igår: haha långtråkig och pinsam
Vilket är ditt senaste inköp: en piggelin
Din favoritdryck på morgonen: juice
Projekt just nu: håller inte på med projekt för det är skola.
Vilken tid gick du upp idag: kl 12 tror jag,
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: näe,
Vad hade du sönder senast: mina fötter e lite trasiga
Har du haft mörkt hår: nooope, men ska ha till vintern
Vem snackade du med senast: linnéa IRL
Stjärntecken: vädur
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: de e olika
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: vad jag än gör känns de som att de e fel..
Saknar du någon just nu: mmmmmmmm
Gillar du dokumentärer: beror på
När fikade du senast: förut ikväll med sara
Vad ska man göra för att få dig irriterad: man ska göra saker jag inte tycker om
Snyggast just nu: de e lätt jag!
Snygging denna vecka som inte är din pojkvän: alla snyggingar
Om jag kunde skulle jag: få han
Het person jag vill känna bättre: han
Katter är: söta
Snällast denna vecka: mamma e alltid snällast
Person som gör mig engagerad: engagerad?
Någon jag stör mig på: han
Bekant jag vill pussa på: han
Är du dödligt kär: neej
Diggar mest: viktoria silverstedt
Om jag var döende skulle jag: gråta
Jag blir kåt när:jag blir det
Hälsning till nån babe: hello babe
Intressen: jag gillar att göra mycket saker
Vad gör du just nu: skriver blogg och laddar upp bilder på bilddagboken
Senaste person du kramade: linnéa
Senaste person du ringde: kerstin
Senaste person som ringde dig: kerstin
Hur många speglar finns i det rum du är i: 2
När var du i en affär senast: ICA affär förut idag
Vad har du för framtidsplaner: dom e många, jag behöver en rik man med efter namnet stevens som vill bo i L.A.
Vad drack du senast: saft
Vill du ha barn: jaa, helst nu
Längtar du till din nästa födelsedag: inte mer än annat
Har rakat dina ben någon gång: haha nej. jag odlar
Är du sugen på något nu: jaaaa
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: jag dricker ingen kopp kaffe någonsin
Hur vill du ha ditt kaffe: jag tycker inte om kaffe, så jag vill inte ha mitt kaffe på något sätt
Använder du hudkräm: om de behövs och om jag vill se brunare ut
Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid TV:n: jag ser inte så ofta men om jag ser så springer jag till datorn
Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut: nej
Attraheras du av män med skägg: haha beror på
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk: jag har 3 hål?
Vad ska man göra i en dusch: de man vill göra
Hångel: hångel e hångel
Hur märker man av din charm: min charm går inte att undvika helt enkelt
Brukar du baka: ibland
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jodå
Är du mytoman: va e de
När åt du senast: förut
Vilken låt lyssnade du senast på: markoolio - vi drar till fjällen :D
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej, inte vad jag vet
Vad tycker du är fint: rosa, bebisar och chiuahor
Vad tycker du är äckligt: äckliga saker
Vem fick du senast sms från: sara
Har du pengar på mobilen: jag har abonemang, så svar nej?

Kommentarer
Postat av: Dennis Jernberg

GUD VAD DU ÄR ÄCKLIG!!!! UUUUUUUSSSCCCHHHHH!!! YYYYAAAAAAAAK!!!!

2007-08-11 @ 12:42:28
URL: http://dennisjernberg.blogg.se
Postat av: jag

haha, varför???:O:O

2007-08-27 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0