nu är det bara 1 dag

kvaaar sen är det jullov. jag har inte fattart än hur skönt de kommer att bli.
nu ska jag först säga att de va mycke roligare än vad jag trodde i backen i år. så dit kommer jag åka jämt. jag lyckades med 180 3 gånger, resten ramlade jag haha.- men jag tycker de är bra eftersom att de va min första gång. kerstin lyckades däremot varje gång. hon har lite bättre skills än mig. hahaha.
idag har varit en rolig dag. vi började dagen med att dansa till sanrta claus is coming to town med carin som vi brukar göra varje år innan jul. sen fick vi julbord och lite fika. sen efter lunchen så tränade jag jpossi och linnéa in en dans till santa claus som vi sen visade upp för 6orna och 7orna. vi va as bra;D  på 6ornas uppträdande fick vi till och med med städtanterna. haha.
efter skolan så gick jag på stan med piipii. vi kolalde julklappar till mamma och pappa. vi hittade bara till mamma. hon fick en rosa rattmuff från mique och en rosa städsop med sån här skyffel till.
sen åkte vi och åt och sen så va jag barnvakt hos mina grannar från 6 till halv 10.
jag fick torka toves rumpa när hon hade bajjsat.... de va mindre kul haha. men jag fick 200 kr. och de va de kanske värt så här innan jul då.

på skolan imorrn har vi bara idrott hela dagen sen julavslutning så vi slutar vid 6. sen ska jag och kerstin till backen sen ska hon sleepa here.
nu ska jag hämta en saftflaska sen sova. goodnight.

Kommentarer
Postat av: linnéa

jag hade VG i:
Idrott och hälsa
Musik
Slöjd
SO
Svenska

2007-12-21 @ 09:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0