STULEN

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
 "striped thigh-high stockings, and her" .. sen står resten på raden 3 och 5!!

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Mitt skut-skjutet diplom (H).

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Oprah Winfrey Show hemma hos Linnéa.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
18.09

5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Lyssnar på musik och sjunger till.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag låg ute och solade för nån timme sedan.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här utmaning?
www.kerstinsondell.blogg.se

8. Vad har du på dig?
Rosa siden-trosor, vit bh, vita shorts och en svart inter-sport tröja.

9. Drömde du något inatt?
Jaa, de är klart jag gjorde, har bara svårt att minnas vad.

10. När skrattade du senast?
När jag åt min egna hemlagade middag med min lillebror.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
lampor, fotografier,rosa, vitt, svart och speglar.
 
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jaaa!  Mig själv som fiskare.. :S och tro det eller ej.. men jag var en bra sådan, jag fick en fish 8-|

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Den e sysselsättande och roande.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
The holiday .. ensam :(

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder, pool, en cab, en stor svart jeep, en utomlandsresa, en apa !!!

16. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle ha fred och rättivsa på jorden!! hihi(a)

17. Tycker du om att dansa?
MMMMMMMMMMMM, dance makes me go Mmmmmmm.. ;)
18. George Bush?
SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

19. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
Min flicka skulle heta Rachel Stevens, så jag väntar på någon med det efternamnet?!?!?!

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jag SKA bo utomlands. I L.A !! ;)

21. Vilka tre personer vill du ska svara på dom här frågorna?
Dom som absolut inte vill det.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken liten text!

2007-06-20 @ 18:34:09
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: kerstin

mycket liten text , det va en mycket söt syn att se dig som fiskare jossan! <3 me love

2007-06-20 @ 19:33:18
URL: http://wwwkerstinsondell.blogg.se
Postat av: kerstin

mkt bättre nu:)

2007-06-21 @ 12:34:42
URL: http://wwwkerstinsondell.blogg.se
Postat av: me self

aah visst e de?!?!?!?!loppan fixar ju allt!! :D

2007-06-21 @ 17:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0