tjoho

jag vaknade faktikst tidigt idag och det har jag min lillebror att tacka. inte för att jag vill tacka han för att jag är sur på han för att han väckte mig. men jag försöker ju se det possitiva, så nu kankse jag hinner med att göra det jag måste göra idag. jag har nämligen en väldigt lång lista på sådana saker.. jag ska gå till nacksta för att hämta min gulliga moppe som har varit på serviice, sen ska jag köra den ner på stan där jag ska sola och sen gå på stan för att köpa ett halsband, hår klämmor mm.. sen ska jag åka hem och byta om och sen ta en till runda på min moppe upp till skogen där jag ska springa. sen förhoppningsvis är klockan middagsdags så då ska jag äta sen ska jag åka och handla med min mamma för jag gillar att vara med henne. vi ska handla jätte mycket mat, jag gjorde listan igår! sen efter det ska jag hem och baka en tårta sen ska mamma och jag städa huset. vilken hektisk dag. jag ska ju förstås hinna med att duscha nånstans där emellan också.
om jag har lite tur nu så kommer mamma hem på lunch och kan skjutsa mig bort till moppen. det känns som att de skulle sitta bättre med skjuts dit.. och de ska jag få av min bästa mamma <3
det är bäst att jag skyndar mej att göra mej klar nu så hon inte behöver stressa allt för mkt på sin korta lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0