ingen sommar utan reggae

jag sitter här och diggar musik. "ingen sommar utan reggae" & lilla hjärtat. haha !!!!!!!!!
har nyss varit ute och ätit med majj familja eftersom att de är morsdag. vi åt på jop's, så jag åt en pizzaa. men de gör inget för jag ska träna seeen (kanske).
i fredags så var jag med kerstin, sara, jossi & linnéa. vi va först här hemma sen så gick vi upp i parken och hade picknick och musik. haha de va mysiigt. sen efter det så tog vi bussen ut till ljusta där vi va till kl 1 typ. men fuckkkkkkkkk you..... sen tog vi buseen hem å då kom backe, nalin, sebbe, gurra och sebastian hit. så då låg vi å sov med dom ett tag. sen fick dom gå hem. och då sov vi. och som tur va kom jossi tillbaks på morgonen från sin lilla utflykt haha.
dagen därpå. alltså igår var jag på staan med jossi, vi satt messst på ett fiiiiik och typ sov och träffade min faster som är här över helgen.
å igår kväll så såg vi på film hemma hos jossi, jag, jossi, linnéa, sara, kerstin och fredde. vi såg " one missed call 3 ", jag tkr faktiskt att den va braaaaaa. sen åkte jag hem och sov. eller jag sattt viiiiiiiiidddd datorn ett tag å soov seen.
idag så har jag soviit haha och typ ätit och snart ska jag åka och sola med min mammmiii å sen ska jag vara med olle :D vi ska nog åka moppe ellller seee påå fiiilm =) skulle träffat bönii idag,. men jag sov för länge så han hann åka hem. men han kmr på fredag igeeeen så då ska jag träffa haaan:D:D 

nu slutar jag skriiva. kan skrkiva mer ikväll eller tomorrow.
ciaooo babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0