igelkott's information á la Jozyyy

det var lördag kväll och jossi och jag satt i bilen tillsammans med Piipii och mamma påväg från videomix. Vi hade suttit och pratat om vad vi skulle göra under kvällen. Sen blev de tyst i bilen. ända tils jossi trycker ur sig det här citatet: Om ni hittar en igelkott så ska ni ta in den och sätta den i en kattbur med halm i. också ska ni mata den med blötkattmat och vatten, men inte mjök för då får dom tarminfektion..
hahahah. hon va helt seriös. de va kul.

nu sittere vi i datasalen. vi har nämligen smygit in här utan lov. snart har vi matte-. sen svenska, sen slutar vi. och då ska jag gå hem coh skriva min SO fördjupning. JAG HATAR DEN!!!!! Men jag har Kerstin till hjälp-. för hon ska upp till backen med mig sen. fast hon ska åka skidor och det orkar inte jag göra, så jag ska ta kort på henne. Lägger upp dom grymma korten sen.
nu börjar matten, byebyebeybeye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0