21:39

onsdagen börjar närma sig sitt slut. så nu e de bara imorrn kvar:D bara tills halv 12, hoppaps jag!
idag har jag nog hunnit med det mesta. skolan. sen fick vi sluta 2 timmar tidigare bara för att daniel e den bästa som finns. så då gick jag på stan en stund med cicci och nathalie. sen ego och tränade. och ikv har jag gått med mamma. nu ska jag lägga mig och läsa., jobbbigt. sen ska jag försöka hinna med lite dataupgifter också. lär ju gå.
imorrn blir nog samma som idag. fast mer plugg på kvällen.
jätte roligt inlägg blev de ju
pusspuss
ska hinna med spindelharpan ikv också. de är hur kul som helst. och svårt om man har 2 kortlekar och de har jag. och jag tror man blir smartare av de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0