GÖTEBOOOOOOOOOOOOOOOORg

nu är allt färdigpackat och jag har med mig lika myckdet som jag hade när vi va borta i  3 veckor.. min rosa väska är as stor, men ändå helt full. men de gör ju såklart inte nåt. vet inte hur jag ska få hem alla mina shoppingpåsar men... hihii
philip och pappa åkte till östertrike imorse. och nu åker jag. tycker synd om mamma som blir lämnad :( och förra året imorrnbitti åkte vi till venezuela.... vilket minne de är alltså. svårslaget. men mormor och mammas syster kommer och hälsar på. så dom får en girlsweekend. sen kommer jag ju faktiskt hem på måndag natt.
nu är jag as laddad. ska bli så himla kul! är en till sak med.... HAHAH. jossi är nog den enda som fattar kanske. de brukar ju hända att hon med blir det. mest blir de på lektionerna för oss.
pusspuss nu åker jag. och jag tänker faktiskt skriva mitt mobilnummer här. men jag tänker inte skriva " ring om de e nått " för de är de mest nerverande jag vet. får slagsmålskänsla då.
070 345 58 45 vare =))
pussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0