I will hear you're spirit calling!

I am a sick chick today. Like all the other days. precis när jag tror att jag har blivit frisk, slår de till igen! sick...
den här veckan har nog gått fortast av alla skulle jag tro. fast de som tynger ne, är att jag inte är ledig imorgon. först klockan 11:4 ska jag på företagsmöte. deni, de är stort. sen ska jag vara ute på birsta klockan 13:00 för att jobba. jag ska marknadsföra åt ett företag. inte bara jag då, utan hela min business klass. men de ska faktiskt bli rätt skojj!
sen imorn kväll har jag ingen aning om vadjag ska göra. har faktiskt inte ens tänkt på att fredagskvällen kommer existera. och tro de eller er, men på lördag ska jag jobba igen:d vilken proffessionell kvinna dehar blivit av mig. vi ska jobba med samma sak då, fast vi ska använda luren. sen blir de hem för atrt fixa sig en snabbis, och på kvällen är vi några tjejer som ska käka på biteline och sen förfesta här! sounds very nice.
dom senaste dagarna har jag ingenting att berätta om faktiskt. nothing at all. dom flesta dagarna har sett ut så här: vaknat, trott att jag varit frisk. gått till skolan. sen kännt att jag inte är frisk. hem. lega vid tv:n.. juste, igpr va den lite annorlunda. åkte till birsta med mamma. köpte en jacka, två klackadojjor och smink.
it's no more to say. nu ska jag spela bubbles! OCH så måste jag jobba  matte...... kan inte
byebyebyebeybyebyebye

hur mycket saknar man inte MALTA?
ALLT FÖR MYCKET


Kommentarer
Postat av: kerstin

* I will hear your spirit calling!

2008-10-02 @ 16:03:52
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0