iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiits raining men

absolutly soft

heeeeeeeeeeeeej :):):):):)
igår så va de fredag och jag va ledig. de va skööönt som tusan. sov ganska länge, pluggade en stund och sen tränade jag! på kvällen så åt jag på biteline med natha & cicci. sen tog vi oss ut till alnö, till viktor där jocke också va. dom åt tacos och viktor satt och myskrökte hahah. så vi såg på tv hela kvällen, sen kom de några till grabbar. sen hem och sov.
idag tänkte jag sova till 12. men pappa & philip kunde ju självklart inte vara tyst så de blev till halv 11 ist. men ändå as skönt att ha klivit upp i bra tid. åkte och handlade lite saker inför kvällen med mamma. sen tog vi oss en långpromenad och nu har jag duschat + blåst håret. jag är ute i väldigt god tid idag :D ska fixa mig själv nu, sen fixa mamma. de e så kul och hon blir så nöjd! sen halv 5 kommer mammas och pappas gäster. dom ska förfesta här hemma! natha & cicci kommer vid 5, så ska vi keka sallad coh fixa lite inför kvällen. sen kommer ngo dom andra runt 7-8-9 tiden :) kommer bli as roligt! och jag är så grymt sugen:D
nu ska jag bränna lite skivor.
ha en bra kväll ni med, för de kommer jag definitivt ha!


 MOROTSTJEJ HAHAH

ikväll ska de tas mycker bilder iaf! så håll utkik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0