triing to recall

jag verkligen hatar de här! man har världens underbaraste drömm. och vaknar och tror att de är sant, för man är så trött. sen när man piggnar till lite fattar man att de bara va en drömm. sen ligger man där helt confused typ en halvtimme och fortfarande funderar på om de är en drömm eller verklighet. min drömm innehöll precis de jag önskade mig nu:(  BAJSBAJSBAJS! alltså.. inte bajs då men. hopppas ni fattar mitt förvirrande sätt att skriva på. men jag är ingen poetisk människa som får till sådär fina texter. kommer inte på så avancerade ord heller.. de ligger inte i min nature. tur är väl att jag skriver på datorn, och inte förhand, för då kan jag lova att ni inte hade sett eller fattat något av vad jag skriver.. har ju inte den sötaste handstilen direkt heheheh

idag har jag bara myst på. sov ända till klockan halv 1. och de va under morgonen som jag drömmde. jag drömmde alltså samma tid som de egentligen va. för drömmen va precis dom där timmarna. så verkliiiiigt. tycker synd om mig själv nu och jag räknar med lite empati från er andra..
tog mig nyss en liten svängom här i hallen till a-teens idag igen. har kommit pä att de är nog de roligaste man kan göra när man är ensam hemma. för de är ju svettigt med. och man kan spela hur högt man vill och dansa hur man vill.
nu funderar jag på att kanske ta mig en löparruna eller en sväng ner till ego. men vore skönare att springa ute. de känns somatt jag har fått astma.. fåt jätte svårt att andas. men de kan ju bero på helgernas konsekvenser också!
ikväll ska jag på biooo =)) med jossi och sara. sen kanske simon och olle hänger med också

nu ska jag sluta skriva en masssa ord här. de e inte så intressant. jag återkommer sen. för nu ska jag äta fisksoppap
mumms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0