KEJKEJ

I can see the love in your eyes, yeeeaah¨
jag har gjort om min design lite granna sjelv nu:D blev mycket gulligt. har inte lyckats med att förstora texten än, men jag lyckades trolla bort den. stort!
igår såg dagen ut som alla andra dagar. skolan, ego, promenad med mamma. men sen började dagens anfall.. skulle skriva läslogg och jag fick något slags anfall. panikångest eller något liknande. mycket jobbigt för mig och min omgivning hahah. men sen tog jag mig i kragen och skrev 500 ord på en halvtimme. så ambitiös är jag när jag sätter den sidan till serrrrrööö
 har matte en halvtimma nu. sen ska jag luncha med pappa, hans snygga jobbar kompis och jossi. mamma är lite avis på mig, hon vill också täa med snyggingen!
efter skolan ska jag nog troligtvis på ego. är så skönt att springa och känna hur man bara inte orkar mer.
ikväll ska jag läsa och skriva ännu en läslogg.. blir nog ett trevligt tillfälle
och imorrn tänker jag sluta halv 12, för vi har ingen lärare så då kan man lika gärna jobba hemma. de ska bli mucho skööönt. ska nog träna + sola då! kankse till och med sola dubbel,
och juste de här har jag glmöt att beräätta. imorrn åker jossi till USA och Hawaii och blir borta i 2 veckor! hon kommer ha de så sjukt bra! :) men jag hade gärna följt med. hon lämnar mig här hemma i höstmörkret. och jag lovar att hon kommer vara neger när hon kommer hem, för hennes piggment är kanske världens bästa. och ljushårig kommer hon bli också.jätte snygg och fräsch:D men hon är upptagen. hon har en pojkvän som heter Simon, och nu överdriver jag inte när jag säger att dom är världens sötaste par. så himla gulliga mot varandra. ett super förhållande alltså, som kommer hålla forever and ever. de e jag riktigt säker på. sorrrryyy guys. jag kommer iaf sakna henne jätte mycket :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
min tuttttan, crackie och possie
nu ska jag plugga på så jag itne hamnar efter. sen keka en goood lunch för en gångs skull. fast den igår va god den med.
ska uppdatera lite mer, så skriver ikväll! :)



LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0