sleep tight

kvällen är slut och jag har inte gjort något av de jag egentlign skulle. jag tog en prommis med mamma. iskallt och ont i öronen men skönt. sen såg jag på maria wern-främmande fågel med philip. as bra serie. synd att den tog slut idág.fast jobbigt när serier är för långa.som tillexempel prisin break. de gick ju omoch om hela tiden k'ändes de som. bara komplicerat och man vet hela tiden att dom aldrig kommer lyckas.
sen tog jag en dusch. och nu sitter jag här och har ont i ryggen. spelar spel på msn, sanning och konka haha. men de verkar inte vilja funka. jag som ville få reda på en massa hemlisar och snuskisar.
känns som att de snart är sängdags för mig. är jätte trött och vill sova. men villl inte upp imorrn. de är de värsta som finns in the hole world
nu har jag bestämt mig och jag ska vara en duktig flicka och göra de här nu: jag ska  plugga imorrn kväl. göra bort allt i franskan och läsa. de är och har alltid varit mig att skjuta upp saker till sista kvällen. men nu gör jag inte ens de . nu skiter jag tydligen i de. nu är de skärpning på riktigt. de är ju faktiskt inte alls jobbigt i skolan nu, så de lilla man ska göra borde jag klara. de är ju liksom nemas problemas! och nu måste jag ju leva upp till min hårfärg, så ingen genomskådar mig.
jag har lyckats gjort så att mina öronsnibbar är stora som bollar och varar så de är sårskorpor på dom... de är lite kul att dra bort ibland, men de sviiiiider.

nej, nu är de natttinattti för mig.


hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0