19:30

maaaa baker - de är en grymt bra låt som jag helt hade glömt bort. festade alltid till den förut. och i helgen började linnéa sjunga på den och då kom de upp minnen, så nu finns den här igen! lär ju bli sönder spelad innan veckans slut iallfall.
nu gör jag ingenting. sitter och planerar nyår. de kommer bli åre, men vilka som ska med är oklart ännu, men innan helgen ska vi försöka boka!
ska snart ut och ta en prommis med mamma tror jag. jag kommmr fryyyysa ihjäääl. men hon vågar inte gå själv, så de är klart jag ställer upp.
sitter och funderar på hur jag ska hinna läsa 1 5tedel av en bok ikv... lär ju inte klara de heller för ögonen kommer ju sprängas. lika så pannan. jag har ju synfel, men orkar aldrig sätta i linserna. jag har faktiskt aldrig haft dom i ens. bara testat dom.. så nu har de jju blivit värre. jag måste nog gå och kolla upp de igen och få nya. vill ju ha bruna linser. men de va när jag hade blondt hår och nu har jag ju brunt.
åhhh, skönt. nu är de bara 2 dagar kvar tills helg igen. tror jag kommer kunna vara hemma på fredag, för jag har ingenting som  jag måste göra :)) soo bra


JAG VILLL VARA BRUN IGEN :(:(:((:(:(:(:(:(:(



jag kommer aldrig glömmma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0