rolig rubrik

tänkte bara berätta för er, att nu, ska jag gå och sova och de så bli SÅ SKÖNT! och jag ska sova ända tills halv 11. de finns ingenting skönare än att sova på mornarna. men nupå helgerna, när jag får sova, har jag börjat vakna så tidigt.. nej, nu til helgen ska de bli en lugn helg, men mycket sömn! jag ska låtsas att de är vardag, och ställa klockan på halv 7. sen sova till minst 12. gamla goda tider.
jag är verkligen överlycklig över att jag ska få sova nu. och jaghar inga läxor tills imrorn. men de är väldigt sällsynt med läxor i våran klass. så bra de kan bli. och efter skolan ska jag ha nyårs möte med babearna. håll tummarna för åre! annars vill jag ha en kryssning. men helst snö.
åhhh , nu vil jag ha snö. och åre. coh skidåkning., och after ski. och broken och alllt. de jag vill komma framtill är att jag vill ha vinter! en ROLIG vinter, annars kan de va. men är ju i försej så här: de blir som man gör de till. så jag får väl göra den rolig.
nu är de bara två veckor och 3 dagar kvar till göteborg, om mina beräkningar stämmer:D de är något, som kommer bli roligt. 3 yra norrlänningar i göteborg liksom. kan de bli bättre? plus. carrro å malin å johannan å marre å lollo å alla godingar. ¨åh vad jag saknar er.
nu är de slut på skrivandet, för jag blir bara töntigare och töntigare..
" godnatt, älskar dej, sov så gott ses imorron " så säger vi jämt i min familj. hahah
 en hippie 

Kommentarer
Postat av: Zäta

vad härligt ni ser ut att ha hela familjen :)

2008-10-07 @ 09:15:58
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0