whatever you like

heeeeej
har inte orkat bloggat någonting under helgen
i lördags så va de lite fest hemma hos mig. de va trevligt de lilla man minns.. kan ju säga att på natten blev de väl mindre trevliga saker. hHAHAHAH. lite rymmningar och utbrott. tror jag va ett monster. men nu e ja lite ledsen för jag kommer¨inte få ha halloween fest, för de är nån idiot som har dragit bort dörrhandtagen till toaletten och skrubben. ganska onödigt? jag som hade planerat jätte mycket inför den och de skulle bli as kul. kommer nog aldrig mer få ha fest ens. men men, livet goes on
igår ( söndags ) gjorde jag ingenting. handlade med mamma och förklarade vissa oförklarade saker.
nu har jag nsys gjort klart dataprovet och de gick bra:D:D:D är så glad
veckan kommer se ut som alltid. skola, träning och lite pluggning. men på torsdag, åker vi äntligen till göteborg. åhhh.  vad jag villl dit nu.
tog tyvärr inga bilder i lördags, bara några på mig cicci & natha. dom kommer kanske. men sofia tog några, så får ta av henne. bilder kommer alltså att synas på min blogg ikväll eller imorrn.
nu håller jag på att hungra ihjäl, hoppas de är god mat och att de e snart .
pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Cicci

Stackars dig :( , och väldigt onödigt det där med handtagen :S synd med Halloween-festen, men då får väl jag och Nathalie försöka ordna en Halloween/födelsedagsfest inom en snar framtid i stället ;D.

2008-10-20 @ 11:28:28
Postat av: hej

fixa designen på bloggen, man kan bara läsa första inlägget sen hamnar bakrundsbildeen bakom texten så man kan inte läsa

2008-10-26 @ 15:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0