08:01

då va de morgon och jag är redo och klar inför skolan. hhahaha
ska gå om 10 minuter. ska träffa den större delen av trion i parken! lite old times, ungefär
jag har fått veta att jag kommer behöva plugga 65 tal i helgen , i matte.... och jagmåste gå imorrn mellan 9-12 ändå.. surt
imorn ska jag ut och äta med famiiiliiien. sen ska jag på fest. kuligt värre!!!
nu på morgonen har jag lyssnat på världens mysigast och bebigaste låt. man ka riktigt tänka sig kerstin som liten sitta och sjunga " luciiiiiii " och hålla sin låtsas hund i ett koppel. hihiih gulligt . de va hennes favoritsång när hon va liten. han som sjunger den här låten både låter och ser ut som en tjej. och de va kerstins drömkille då.
nee nu ska jag gå!
men måste först bara få säga: jag har alltid velat äta en gås..
idag ska jag försöka ta lite bilder i skolan så de kommer upp någonting nytt här snart
PusssssaaaHhHhh dååååååååååååå
jjusste, jag har fortfarande ONT I HUVUDET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0