jag går i första ring

men jag fattar ingenting

sitter i skolan och jag ogillar dey här stället. mestadels för att jag just nu vill köpa en klänning och sen gå och träna. för första gången på tre månader. inte bra de här inför sommaren. måste börja jobba nu
har varit i åre sen torsdags. kom hem igår. vistelsen har varit mycket bra. riktigt härligt väder på lördagen, såå efter ett raceråk som slutade på 127:e plats på skutskjutet så satte sig jag och daniel i snödrivorna med dom andra och solade. annars har vi varit ute och ätit och badat. nu är jag hemma i vardagen igen, men den tar slut på onsdagkväll för är ledig på torsdag och fredag och lördag och söndag! fast har mycket i skolan nu. tunga uppgifter.
listar upp dom här så jag kommer ihåg dom

* novell till måndag
* läsa en roman och göra en romananalys
* analysera "händelsen"
* matte prov x2
* franskaläxa
* nationella engelska uppsats
* göra om fekA upg.
inom en vecka..
har inte haft så mycket sen I dont know when..

dags att planera novellen nu
ska lägga in alla bilder från åre och sälen snart. ikväll kanske

dnaiel är söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0