alexandrajosefinelarsson

nu funkar min dator hemma igen, lyckligtvis, så nu ska jag börja skriva här igen.
under sommaren har jag haft två underbara veckor i spanien med min familj och daniel och dom andra som är där:)  på dagarna låg vi på stranden, på kvällen åt vi och hade det trevligt. precis som det ska vara.
kan inte berätta vad jag har haft för mig sen jag skrev senast så jag börjar om på nytt här och skriver vad som händer från och med nu. igår blev det en mysig kväll här hemma med vänner, middag, vin och en skön sommarkväll.
nu ska jag bara klä på mig sen ska jag och daniel åka ut till nyhamn där mamma och pappa är. ska hälsa på daniel's farmor och farfar Ingrid&Gunnar också:) om vi hittar tältet ska vi tälta där, men annars kommer vi hem ikväll.

här är en bild från spanien, jag lägger ut några fler imorgon för nu väntar daniel på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0