spel-kväll

idag har det varit en slappdag. vi orkade inte kliva upp så vi sov till 2 sen satt vi bara vid datorn tills daniel började jobba och jag har beställt bruna linser. hoppas att dom kommer snart för jag tycker det är jättefint med blonda som har bruna ögon. har testat mammas en gång och jag gillade det.
och nu har jag nyss kommit hem från en mysig kväll. den började på barista där vi va några som fikade. jag drack en kaffe latte vanilj och den va jättegod. den tog slut på en gång. sen så gick jag och michis och köpte lite godis och åkte hem till henne och spelade spel som vi alltid gjorde när vi va små. Markoolio och Finans. haha, de va roligt. vårat favvorit spel Mysteriet på Greveholm hittade vi inte och de va ju synd.
nu ska jag se en film tills Daniel kommer hem. Serien "Glappet" som jag såg igår va väldigt annorlunda men jag gillade den faktiskt.
imorgon ska vi försöka komma upp innan 12 så vi kan åka ut och köpa min nya säng och diverse saker så vi kan göra om lite här nere.
jag trodde att jag skulle kunna ta lite kort ikväll för jag hade ju faaktiskt kameran med. men såklart hade jag glömt minneskortet. så det blev inga ikväll heller.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Errki

Hej! Tack för upplysningen, jag hade verkligen inte ett enda rätt förutom att hon äger bilen typ. Haha, nu spräckte du ju hela min bild av henne :) Men då vet jag iaf hur läget ser ut! Väldigt otippat att hennes dotter skulle råka läsa mitt inlägg, men roligt! Tack och hej!

2009-08-13 @ 10:00:02
URL: http://errki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0