godmorgon

nu sitter jag i skolan och usch va kallt det är ute idag, så här vill man ju inte ha de! nu säger jag som nästan alla andra, kan inte snön komma iallafall, så det blir lite julstämning. fast det är det redan med all den fina belysningen på stan här i Sundsvall.

när man städar som jag gjorde igår så hittar man saker man inte trodde skulle bli funna. jag hittade min kamera laddare och så tänkte jag att äntligen ska jag ladda kameran men då var ju såklart kameran hos daniel. ikväll ska jag iallafall ta med minneskortet som ligger hemma hos mig till honom så jag kan lägga in bilder sen lördag.
jag hittade också mitt papper om skolfotona, som jag hade gett upp hoppet om att få, men då va jag snabb och loggade in på hemsidan och klickade in mig, så nu kommer dom snart hem =D

nu ska vi jobba på här, jag ska jobba på effektivt hela dagen och efter skolan ska jag och daniel gå en runda på stan i mörkret och så ska vi fika på 1891. det är så mysigt där!


Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: verkligen:D kram!

2009-12-03 @ 21:37:20
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0