tisdag

nu sitter jag äntligen här på golvet på en kudde, lutandes mot sängen och klar för att spela Kaspar i Nudådalen =) jag va så godissugen förut så då köpte jag en viktväktarpåse med smörkola med choklad i. de är faktiskt väldigt gott. jag va nyttig till middag också för jag åt bara ägg, tonfisk och gurka. duttttiiiiiiiiii
dainel är på hockey så jag har en liten egentid så nu ska jag bara mysa på med spelet. längtar tills han  kommer hem så vi också kan mysa på
mamma och jag var och handlade förut

och de är ingen mening med att jag säger hur jag FAKTISKT MÅR för mina vänner bryr sig inteEEEEEEEee..

mina nallar har kafferep och tar hand om varandra.♥


Kommentarer
Postat av: linnéa

gör dom välle

2009-12-02 @ 08:02:05
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0