easy sound

nu sitter jag i en renbäddad och mysig säng och faktiskt mår jätte dåligt. jag har ont på alla möjliga ställen :( jag vill vara frisk nu.
idag har jag tro de eller ej, rå pluggat och pluggat. jag har gjort ända till talet 57. och tänk att de är 4 upppgifter på varje tal och ett as svårt kapitel. jag har alltså gjort de riktigt bra. så nu tänker jag vara hemma imorrn! kommer ändå inte få dom sista talen gjorda i skolan, utan hemma. sen har jag också hunnit med att vara på birsta med mamma. jag köpte nytt solpuder, tre par skor, en sjal, en pjamas, en kofta och en klänning. och bara fynd alltihopa. jag är nöjd men de va inte den enklaste matchen . höll på dö av svett och huvudont
nu tänkte jag gå och lägga mig och skriva ett engelskabrev om mig själv till våran nya engelska fröken sen ska jag sova och imorrn ska jag soiva länge.
skriver när jag har klivit upp  eller iaf vaknat

SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR
en härlig sommarkväll hos mig är precis vad jag vill ha nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0