cod

just nu går inte jag i skolan. inte på dagarna heller. jag praktiserar! på waynes gör jag det. det är rolitgt fast inte så roligt och det är väldigt jobbigt. men då slipper jag träna sen. det är ju positivt. brukar vara där 09:00 - 16:00 men imorgon och på torsdag är jag där från 14:00 - 21:00. då får jag sova imorgonbitti. och de ska jag göra hemma hos daniel. jag väntar just nu på att han ska ringa och säga att han inte spelar poker längre. de kommer nog snart. händer inte lika mycket som fötterna går när händerna pratar är nog bäst att jag klär på mig. kan ju inte åka dit naken. eller?

och jag hittar nästan överallt när stockholm har blivit kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0