Do I Like Ice Cream?


snart är det lunch. om 4 minuter. då ska  jag äta en tacotallrik på charm tror jag. I kind of längtar. fast just nu spänner det i äggstockarna. inte så trevligt.
igår var jag och jossi på bio. vi såg en shopaholics bekännelser. den va ganska bra, men inte så bra. så man kanske inte ska lägga ner pengarna på det för att den når inte riktigt upp till förhoppningarna. men eftersom att vi gick gratis så tycker jag att den var bra. och dom hade fått in stora kryddburkar till popcornen. osten va god
när jag kom hem så färgade jag och mamma håret på mig. kastanjsguld tror jag att jag hade köpt. jag blev ganska nöjd
sen kom daniel till mig och sov hos mig. det gillar jag mest
nu ska jag gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0