fredag

ändring på mitt bloggande var efterfrågat så här kommer ändringen


jag har helt enkelt glömt bort min blogg och jag är inte en datanörd längre. har avsagt mig den tronen. känns rätt okej, för jag får inte dataögon och inte datanacke och sminket försvinner inte  fast det gör det ändå och min näsa blir röd.
i tisdags var jag och jossi i stockholm, det va roligt och jag schoppade litegranna. sen i onsdags så var jag först hos sars osman  med linnéa gabbie sofia och isabella sen jossi med. sen åkte vi in till stan på en fest. blev där hela kvällen. sen sov daniel och gabbie hos mig. igår så va jag och daniel hos hans mormor en stunnd sen på kvällen käkadevi på biteline och gick på bio. vi såg på " män som hatar kvinnor ". sjukt bra denfilmen va. sen sov jag hos daniiiel. idag vaknade vi sent. elelr iaf jag. sen va vi ute och vandrade med tyson i 40 minutas sen åt vi lite luuunch. nu är jag hemkommen och ska hoppa in i duchen och börja fixa mig inför denna evening. den börjar hos cicci's mormor och slutar förhoppsningsvis med daniel och därimellan görvi troligtvis någonting roligt. daniel jobbar hela helgen. inatt ända tills 3 och imorrn till halv 4 :( 
nu måste jag starta med makeovern. 

life is a flower 
som jag tycker om dig.



 


 


Kommentarer
Postat av: dj akhilles

Du och Daniel verkar vara helt obeskrivligt lyckliga tillsammans:)

hur ser era planer ut inom den närmsta tiden?

puss&knull

2009-03-07 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0