like a virgin

nu är jag mitt i en storstädning av mina byrålådor. har gjort en helt fri så jag får plats med mina byxor och bh:ar där så det går att stänga garderoben. nu har jag bara sminklådan kvar och den blir inte rolig.. kommer bli kladdkladd. och jag är inte bra på att rensa för att jag vill inte ta bort saker för då känner jag mig dum och som att det ska ge mig otur

ikväll va vi i timrå en stund och kollade på matchen sen åkte jag natha och cicci tilll nordic och kollade på en cup med anton och jocke. jag åkte hem kvart över 8. då tog mamma och jag oss en promenad ner till ICA och shoppade två chipspåsar, en godispåse och sockerdricka. sen hem och såg på wallander med pappa och philip. men tyvärr så blev inte jag kvar där mer än 5 minuter pågrund av vissa omständigheter.. så sen dess har jag städat istället.
tror jag ska sova en stund sen när jag är klar innan daniel kommer och hämtar mig vid halv 4.
snart är de skola......
VILL INTE

nu är jag trött

 when your heart beats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0