sweet memories

will last for a longlong time.

tjollahoppsannsa!

kom hem från daneil för en stund sedan då, sitter och längtar ihjäl mig efter honom just nu. han ska jobba ända tills halv 4 inatt och jag är sugen på ett och annat satt dettta kan bli en jobbig och lång natt. eller fram tills half past three pm.( tror jag) 
idag vaknade vi här sen åkte vi hem till honom och åt en jättegod lunch/middag hans mamma lagat. hans pappa fyller år idag så dom har lite gäster hemma hos sig. trevligt och gratttis micke!
igår samlades vi tjejer först här hemma hos mig. och vi bestod av mig linnéa natha cicci isabella sofia och sara. sen ner till saasta en stund. sen till granloholm på en fest..... roligt att umgås är det ju iaf. sengick jag och sara hem till henne och åt toast och hade spökprat tills daniel hämtade mig :)
nu kommer jossi och hämtar upp mig. vi och natha och cicciluren ska till timrå och se hockey
tjadåråå

// en söt loppa

Kommentarer
Postat av: Sara Osman

Haha jag har sovit med lampan tänd sen det!

2009-03-15 @ 19:38:45
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0