Gör det igen

för oss Markolioo

jag är så dålig på att skriva blogg. vet inte alls vad jag ska skriva längre. jag kan ju berätta om min helg iaf.
i fredags var jag och fikade på charm med kerstin sara malin och nathalie. sen åkte jag och daniel och somket och handlade tacos och åkte ut till gustav där vi åt det. sen kom natha gabbie och stefan också dit. såg på hockeyn, drack vin och spelade kort. i lördags så åt jag och daniel middaghemma hos mig. sen kom hans föräldrar på besök. vi tog en sväng ner till david sen sov vi. de har varit en skön helg iaf. men den kúnde mycket väl ha fått varit längre. men lite glad är jag för imorgon har vi inegn franska så då börjar vi sent.
om ett tag ska jag gå och kolla upp mina problem sen ska jag gå och träna hade jag tänkt. men har så ont i huvudet, så frågan är ju om det går.

det är inte långt kvar av terminen nu och det får jag faktiskt lite panik över. såklart är det jätteroligt och skönt att det är sommarlov, men jag blir så orolig. förstår inte varför
 min daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0