nerbäddad

nu ligger en nyduschad primadonna nerbäddad i daniel's säng.lyckos honom=) hon har till och med borstat tänderna redan. daniel har fått valt bland mina två nya filmer här på datorn och han valde att se the new guy. den sägs vara bra, så nu ska vi se!! sen ska jag sova.. hihiihihih skönt

jag ber om ursäkt för mitt inlägg om gossipgirl, men faktiskt så förvarnade jag ju?!?!?! jag skrev att ni kanske inte ville läsa och man behövde ju inte läsa klart när de stog att jag visste vem de va för de framgick ju inte på en gång efter. men som jag också skrev så kunde ni inte låta bli:D ihihiihi. men man vet ju aldrig om det är en luring eller inte! jag gillar att luras jö
godnatt till er alla från mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0