you gotta see her

nu tvingar jag er att  lyssna på den här underbara låten: Blondie - Maria.

jag är hemkommen med väldigt mycket energi i kroppen. jag skulle helst vilja åka ner och träna på ego men jag hinner faktiskt inte det. för jag har så mycket mycket matte att göra så egentligen känns de lika bra att inte jobba någon matte alls. jag tycker inte om matte

idag hade vi engelska nationella och jag hoppas att de gick bra. jag har också hunnit med en fikabuffé på charm med nathalie. gott och trevligt =)

nu sitter jag och tänker på vad jag ska göra i helgen. jag vet inte vad jag ska göra riktigt och jag har ingen riktigt bestämt och jag hatar när det är så för jag är en sån som vill ha allt sånt planerat in i minsta detalj annars kan jag inte slappna av. jag kanske ska göra ett försök på att bara ta allt som det kommer? daniel jobbar och det är mindre roligt :(

mitt försök på att "ta allt som det kommer" kommer spricka. jag kan inte hålla mig. ska ringa cicci och planera något nu


 


här är några sötisar som sover med mig och daniel

Baby, Ninen, Bubbsan och Magnus.♥


Kommentarer
Postat av: Linn

fin blogg :) händer till helgen då ??

2009-11-26 @ 20:28:36
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej, just nu kan man rösta om månadens blogg på min blogg, gå gärna in och rösta på den du tycker ska vinna!



http://fannyochlovas.blogg.se/2009/november/manadens-blogg-november.html



Kram!

2009-11-26 @ 21:29:42
URL: http://fannyochlovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0