Fin helg

Vilken fin helg det har varit tycker jag. Saknar lite Daniel-mys med det blir det nu tillsammans med kaspar i nudådalen. Det såg vi förra året innan jul också.
Idag är det andra advent och det känns så konstigt att det snart är jul, men jag längtar jättemycket. Ingen riktig jul om det inte är hos mormor.
I fredags firades Linnéa hemma hos henne. Mycket trevligt. Sen memento. Inte mitt favvoställe direkt. Tror inte jag kommer entra där någon mer gång.
Igårkväll bakade mamma och jag dubbla knäck-flarn. Den smeten måste vara den godaste som finns. Sen låg jag bara i sängen och jäste hela kvällen tills Daniel slutade. Sånt uppskattas väldigt mycket.
Idag har vi varit ute på bänkås med therese hos micke och pia och ätit lite julmat och gått promenad med vovvarna.
Nu kaspar sen ming palace mat sen troligtvis bubbling ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0