hemma

Nu är vi hemma efter våran vistelse i bollnäs-gävle-undersvik-grundsjön. Vi har hunnit med mycket och hunnit träffa på många släktingar och det gillar jag vekrtligen! Piipsen va med han också.

Nu har Daniel åkt iväg på hockey och jag sitter i min pyjamas. Mamma och jag ska ut och övningsköra tillsammans ikväll för första gången men det blir bara på parkering för mer vågar jag inte än och inte hon heller. Också ska vi handla mat och hyra en film tills Daniel kommer hem. Vi ska se på Bröllopsfotografen.





Jag och Piipsen, Daniel kom tyvärr inte med på någon:(  

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

Har lagt upp svaren från frågestunden på bloggen nu! :D

& när jag väl är här, kan jag ju lika bra passa på att önska dig en fortsatt trevlig eftermiddag :)



2010-03-17 @ 16:55:36
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0