tisdag

Idag vaknade jag upp tidigt till en solig dag. Fast jag var trött men blev snabbt ganska pigg. Har varit ute och gått med Daniel och Somket runt Sidsjön men jag fick så ont i öronen så jag gick hem efter 1 varv. Nu har jag och Daniel nyss ätit havregrynsgröt som han har lagat. De ska jag börja göra varje morgon.
Nu ska jag plugga. Igårkväll var mamma och jag ute och övningskörde och det gick bra. Men sen blev jag så kissnödig så då gick de inge bra. Jag ska köra mer ikväll för i sommar kommer jag ha körkort. Jag ska gå en intensivvecka.


Kommentarer
Postat av: maria

jo det är bra med mig tack :)

2010-03-23 @ 15:02:48
URL: http://juliaugustinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0