lördag

Jag visste att den härliga dagen skulle nå sitt slut innan den ens hade börjat.. vi skjutsade nyss ner Daniel på jobbet. Där tog den slut!! och den hann inte börja heller för vi begav oss inte ut eller gjorde nånting. Vi åt potatissallad, prinskorv och köttbullar och spela Yatzy. Det är ju mysigt det med! appropå köttbullar, det luktar rejält med fis när man öppnar dom. Varför gör det de? lika när man öppnar färskkycklingfilé. Typ Kronans. Mat ska väl lukta allt annat än fis.. visste ni också att det står att det innehåller potatis i köttbullar?
Nu har vi alla lärt oss mycket idag.

Jag sitter nu på min säng i mitt stökiga rum. Mitt schema ser ut så här den närmaste tiden: ringa och beställa pizza, duscha, äta pizza, städa rummet, klä på mig något mer uppklätt än pyjamas.
Det som är måsten ikväll är: övningsköra, plugga, lämna bilen till Daniel, gå hem med mamma. Sen ska jag unna mig med att se på Glamourama och jag VILL ha choklad till det. Jag måste ha choklad.
Jag har någon sorts mens.





Philip juckar på sin säng..

Nej, han gör om sitt rum
.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha charmig bild!

2010-05-08 @ 18:08:52
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0