lördag

Vilken härlig och solig dag det verkar vara och är idag. Synd att jag inte kan njuta av den pågrund av min mage.. Ikväll ska jag då se till att njuta av det fina vädret och fina människor.
Vi är tre flickor och tre pojkar som ska grilla och spela spel här ikväll.
Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite eller sätta mig på toaletten.. Daniel ska ner och handla jordgubbsvin till mig!!
igårkväll när mamma och jag gick hem var det fullt med svarta skalbaggar fulla gatan.. alltså man kunde inte gå en meter utan att se en och vissa höll ihop 3 och 3 och parade sig. Tre stycken parade sig, dom hade alltså en trekant. Mitt på gatan.

Innan jag sover eller vilar ska jag lägga in och upp bilder från i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0