måndag

Idag börjar det! mitt nya bloggliv. Spännande va?

Jag har haft en jättebra helg!!
I fredags då gjorde jag klart de i skolan som skulle in då sen på kvällen såg jag och Daniel på jagad som gick på TV också tog vi en promenad till Statoil och köpte godis, chips, dipp och popcorn. Han var mätt innan så det blev jag som åt allt själv..
I lördags så var jag och Daniel ut på alnö en stund sen åkte vi till Birsta och jag köpte en jättefin klänning. Den kommer bli grym när jag är brun.
Sen åt vi jättegod grillad mat här hemma med mamma pappa philip och julia :) sen fick vi besök av Kerstin och Calle. Så då satt vi i uterummet och spelade lite spel pratade och drack. Supermysigt och sen kom Somket också. Lite senare åkte vi ner till stadshuset och jag tyckte att vi hade de jätteroligt. Vad tyckte ni??
Igår åkte jag och mamma ner till mormor kl 10. Dit kom Moster Maria och min kusin också. Vi åt god mat och hade så mysigt. Jag älskar att vara där!! sen körde jag hela vägen hem och de va så roligt! de är ändå 16-17 mil och de gick bra.
Det blir så mycket sen sen sen sen och sen när man ska berätta tillbaks men hur ska jag annars skriva som liksom+??

Nu idag, så är jag hemma.. det blev så för jag kände mig inte så piggelin på det sättet..

Dainel kommer snart så vi ska väl se lite V.Ä.N.N.E.R. Nu ska jag rinag Kerran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0